Glad Påsk till Er alla 🙏

Glad Påsk till RT gänget ! :person_tipping_hand:

26 gillningar

Glad påsk @Jakke :slight_smile:

Och tack för dina bidrag här på forumet! :slight_smile:

5 gillningar

Glad Påsk! :sunflower:

2 gillningar

Glad påsk alla!

2 gillningar

Glad Påsk på er, det verkar vara ett intressant forum detta!

6 gillningar

Blir det några fondbyten såhär under påsken @Jakke

4 gillningar

Det blir lite svårt då börserna håller stängt :grin::+1:

4 gillningar

Glad Påsk! :hatching_chick:

Notera att det är alkoholfritt till din ära @Jakke :grinning:

8 gillningar

Påskägg i flytande form :thinking::thinking::joy:.

1 gillning

Jag noterar att @Jakke har lagt alla äggen i en skål. Man får hoppas det är indexägg.

22 gillningar

Ja det stämmer majoriteten av de är globala indexfonder, men det finns även 3 st som föreställer Nordnet One,Lysa,Avanza Auto. Riktigt bra riskspridning globalt :joy:. Jag vet @Jbl att du gillar ha 10 st globala indexfonder på 5 olika banker för maximal riskspridning :joy: :+1:

4 gillningar

Glad påsk :hatching_chick:

1 gillning

Även jag önskar alla en Glad Påsk - själv ska jag ut och njuta av solsken i skog och mark. Välbehövligt!

:hatching_chick:

2 gillningar

Glad påsk!

1 gillning

Glad Påsk alla!

1 gillning

Eftersom jag är lite arbetsskadad så har jag väntat ut rätt dag. Men nu är det dags:

GLAD PÅSK! :grinning:

4 gillningar

Jag vet att rätt dag är idag då vi är hos min mamma och äter Påsk mat :person_tipping_hand::grin::wink: . Glad Påsk på dig @angaudlinn . Du är inte arbetsskadad du är FIRE och då kan man inte skada sig på jobbet :joy: . Du kanske arbetar hemma istället :wink: ? Nu är det Påsk godis som gäller :innocent:

Jag är inte i FIRE än ju, men har tagit påskledigt. Men tack själv. Påsk är det iaf och godis har det ätits! :slight_smile:

2 gillningar

Jätte bra. Jobba några år till. Det mår man bara bra av. :person_tipping_hand:. Månadslönen är skön och säkert kort jämfört med avkastningen på börsen :grin::grin: