Grattis Jan och Caroline! Sveriges största influerare inom ekonomi!

Trillade över en artikel på Svd.se om Rika Tillsammans! Så ville passa på att gratta!

:tulip::tada:

Hur känns det @janbolmeson och @carolinebolmeson och hur firar ni? :blush:

https://www.svd.se/a/RGraX5/ekonomi-influerare-kop-hela-hostacken-sluta-leta-efter-nalarna

Tyvärr bakom en betalvägg, men någon kanske kan citera de bästa bitarna? :crossed_fingers:

55 gillningar

Välförtjänt!!

5 gillningar

Tack @Melwa. Men framförallt tack till er alla i communityn. I mångt och mycket så ser jag det här som en laginsats. Vi hade inte varit där vi är utan det stödet, den input och det förtroende som vi får av er alla. Tack. :heart::pray:

50 gillningar

Tack för ”citatet”!

Generöst att få hela sidan. :blush:

2 gillningar

“Aktie influencern” :wink:

Reporter borde ha frågat dig vad du tycker om att betala 4399 kr i månaden för aktietips? :joy:

8 gillningar

Aktieinfluencern, borde vara indexfond inluencern :wink:

4 gillningar

Och grattis till alla oss som gratis skapar content.

Grattis! Och … jag kan inte sluta tänka på bilden. Har de medvetet dragit ut den på bredden? Så såg ni ju inte ut när jag såg er iaf :slight_smile: .

Indexfond-influencers. Tänka sig! :heart_eyes: .

3 gillningar

Vi får väl se! :wink:

Tror nog Jan och Caroline har sitt på det torra hur det än går med Storskogen, inte minst med tanke på deras humankapital.

Min 500 lapp som jag investerade i storskogen får vi se vad som händer med. Jag har en sparhorisont på 25+ år, så känns lite tidigt att säga bu eller bä. Men i lilla lekhinken passar den bra!

:evergreen_tree: :evergreen_tree: :evergreen_tree:

1 gillning