Har ni arbetat med Arbitrage?

Jag undrar om ni har arbetat med Relationsmarknadsföring?

Har tittat på denna länk?

Jag undrar om detta är ett sätt att tjäna passiva inkomster?

Jag brukar lyssna på er och jag tycker att ni är väldigt sunda och kloka.

Tycker du detta låter intressant eller tycker att det är ej seriöst?

Får du gärna svara mig.

Mvh Daniel Björkman

Hej Daniel!

När saker låter för bra för att vara sant så är dom oftast det.

En riskfri investering som ger 6-8% är helt orimlig, inget är riskfritt som ger avkastning.
Har inte lyssnat igenom men detta låter som en scam rakt av, inget att fortsätta titta på.

1 gillning

Det roliga är att svaret Daniel får är att det inte är något att titta vidare på. Och det baserat på att Robin inte ens orkat lyssna på hela videon…

Jag kan bekräfta att detta är på riktigt och har själv använt systemet sedan tidigt i höstas. Visst är det kanske vid en första anblick för bra för att vara sant, men det är inte samma sak som att ge rådet du gör Robin. Du får gärna höra av dig till mig så kan jag visa hur det här med arbitrage fungerar. Hele poängen med arbitrage är just att det är förlustfri vinst och klassas som riskfritt, hur osannolikt det än låter…

Det finns inget som heter förlustfri vinst eller riskfri avkastning, all avkastning kommer med en risk.
Dessa system som liknar ett ponzie scheme fungerar alltid för dom första som börjar använda det, detta är ju sättet för dom som har startat det att få rullning på pengarna, att få in fler “investerare” genom att “bevisa” att det fungerar genom ambassadörer.
Har funnits många typer av dessa bolag som har kommit på “riskfria” sätt att tjäna pengar på, tillslut så fungerar inte systemet som dessa bolag har byggt och någon står där med Svartepetter i handen.

Självklart sitter jag inte och lyssnar vidare på dessa typer av filmer då citat som “riskfri avkastning” uppkommer.

Men sluta trolla med sånt bondfångeri.

https://en.wikipedia.org/wiki/Ponzi_scheme

 

En dag kommer det inte gå att logga in…