Hej!
Har podden slutat komma ut på söndagar eller är det bara jag som missat senaste avsnittet på något vis? Flera veckor i rad där podden kommit ut lite random i veckan. Något som hänt som jag missat eller kan någon förklara hur jag ska leva mitt liv med denna osäkerhet?
Det är jag som varit lite oinspirerad tyvärr och hamnat efter med avsnitten till följd av många avsnitt på Patreon, Ukraina-kriget och andra omständigheter.
Har nu påbörjat en serie i 3-4 avsnitt som jag hoppas ni kommer gilla utifrån Nick Magiullis nya bok ”Just Keep Buying”. Lite tillbaka till rötterna.
Så från och med måndag/tisdag är vi tillbaka back on track med söndagar för release (måndag/tisdag pga påsk).
Tack för info!
Det låter jättebra 
Fantastiskt, funderade på om jag fått en stroke eller något när jag inte kunde hitta något nytt avsnitt i spotifylistan denna veckan.
Kul! Avsnitten om böcker brukar vara mina favoritavsnitt!
Fantastiskt! Han är grym!
Lite ”sneak-peek” kanske, Jan, har det blivit några nya insikter med tanke på Magiullis bok?
Nej, det var tyvärr länge sedan det var något helt nytt. MEN, det är en 3-4 saker som hoppade ut på mig som: “Snyggt! Det har jag inte tänkt själv, men det var att ta det ett steg vidare…”. Så absolut tillräckligt bra för att lägga tid på ett par avsnitt.
Coolt, ser fram emot detta avsnitt!
Meanwhile, just keep buying.
Borde bloggen/podden officiellt breddas med något/några nya ämnen för att inspirationen ska komma tillbaka? Energibesparing känns ju som ett tema som återkommer liksom teknik i olika skepnader (elektronik, bilar etc). Även företagande är ju något du brinner för.
Det är bara att slänga ut frågan så kan vi nog komma med förslag på ämnen ifall det saknas inspiration.
Du gör fantastiskt jobb och berikar många - fortsätt med det du gör!
Du ska veta att era avsnitt verkligen uppskattas, längtar alltid tills ett nytt kommer. Fortsätt med erat fantastiska jobb som ni gör. Det berikar många människor.