Har RikaTillsammans-Podden bytt dag?

Hej!
Har podden slutat komma ut på söndagar eller är det bara jag som missat senaste avsnittet på något vis? Flera veckor i rad där podden kommit ut lite random i veckan. Något som hänt som jag missat eller kan någon förklara hur jag ska leva mitt liv med denna osäkerhet?

8 gillningar

Det är jag som varit lite oinspirerad tyvärr och hamnat efter med avsnitten till följd av många avsnitt på Patreon, Ukraina-kriget och andra omständigheter.

Har nu påbörjat en serie i 3-4 avsnitt som jag hoppas ni kommer gilla utifrån Nick Magiullis nya bok ”Just Keep Buying”. Lite tillbaka till rötterna.

Så från och med måndag/tisdag är vi tillbaka back on track med söndagar för release (måndag/tisdag pga påsk).

24 gillningar

Tack för info!
Det låter jättebra :slight_smile:

1 gillning

Fantastiskt, funderade på om jag fått en stroke eller något när jag inte kunde hitta något nytt avsnitt i spotifylistan denna veckan.

3 gillningar

Kul! Avsnitten om böcker brukar vara mina favoritavsnitt!

Fantastiskt! Han är grym!

Lite ”sneak-peek” kanske, Jan, har det blivit några nya insikter med tanke på Magiullis bok?

1 gillning

Nej, det var tyvärr länge sedan det var något helt nytt. MEN, det är en 3-4 saker som hoppade ut på mig som: “Snyggt! Det har jag inte tänkt själv, men det var att ta det ett steg vidare…”. Så absolut tillräckligt bra för att lägga tid på ett par avsnitt.

1 gillning

Coolt, ser fram emot detta avsnitt!

Meanwhile, just keep buying.

2 gillningar

Borde bloggen/podden officiellt breddas med något/några nya ämnen för att inspirationen ska komma tillbaka? Energibesparing känns ju som ett tema som återkommer liksom teknik i olika skepnader (elektronik, bilar etc). Även företagande är ju något du brinner för.

2 gillningar

Det är bara att slänga ut frågan så kan vi nog komma med förslag på ämnen ifall det saknas inspiration.
Du gör fantastiskt jobb och berikar många - fortsätt med det du gör!

4 gillningar

Du ska veta att era avsnitt verkligen uppskattas, längtar alltid tills ett nytt kommer. Fortsätt med erat fantastiska jobb som ni gör. Det berikar många människor.

5 gillningar