Hjälp! Jag har “alltid” (sen acast försvann) lyssnat på podden i podplay, men seden en tid kommer det bara kortavsnitt där. Var hittar jag podden mer? Lite meckigt att lyssna via youtube…
Den finns överallt där jag kollar iaf. T.ex. på Apple Podcasts (som ingår på alla iPhones) och Spotify
Kanske @Oliver.Allemog eller @janbolmeson vet varför? ![]()
Hej, jättebra att du skriver ![]()
Nu gick jag in på webbläsaren och avsnittens ordning är lite märklig för mig, däremot finns till exempel poddens senaste avsnitt ifall jag scrollade ner 10 avsnitt:
Jag har mailat deras support kring problemet och återkommer när jag fått svar på varför problemet uppstår.
Tills dess, alla avsnitt verkar vara där men du kan behöva scrolla lite för att hitta avsnitten.
//Oliver
Tack, då vet jag att de finns där iallafall! 52 avsnitt fick jag scrolla ner men där låg senaste.
Jag har android.
Har ej fått svar ännu från Podplay
Uppdatering 2025-08-11
Pratar med Podplay om problemet:
Varför det har blivit så vet jag inte på rak arm, men jag har skickat en fråga till våra utvecklare. Återkommer när jag vet mer.
Alltså vilket service ni ger! Stort tack för engagemanget.
Podplay ska justera hur våra avsnitt syns, dock inte fått någon tidsram på det men hoppas att det kan ske under augusti. Det är iallafall på deras bord nu ![]()