Hjälp! besvara en enkät ang. fördjupad läkemedelsrådgiving

Hej bästa community,

jag är en faramceut och egen företagande. Jag försöker breda användningen av min kompetens och därför gör en undersökning där jag vill förstå vilka behov det finns. Jag vet att ni brukar vara super hjälpsamma och därför skulle uppsaktta att få låna några minuter av ert tid att besvara nedan enkät.

https://forms.gle/EuhdUnCU7dN4Frbk6

1 gillning

Det jag saknar är typ ett alternativ som är typ - inte relevant. För jag upplever inte jag har så mycket erfarenhet av de olika frågorna. :see_no_evil_monkey:

1 gillning

tack för återkoppling.. är det någon specifik fråga? jag försökte lägg logik att enkät avslutas när man svarar nej på de första frågorna, men man får skylla på min tekniska okunskap :melting_face:

har man svarat att man inte är intresserad borde man kunna svara aldrig / inte relevant på denna tex:

Vissa svar på frågorna blir helt missvisande när man inte är intresserad. Jag kan därför inte svara på formuläret.

1 gillning

tack för återkoppling. det ligger ett logik som tydligen inte fungerar :smiling_face_with_tear: där man ska skickas till avslut när man säger nej typ på vissa frågor. uppskattar att du tog dig tiden :heart:

1 gillning

tack för frågan. det är bara jag som tar del av resultat och ingen personligt insamlas. inga mail, födelsedatum eller något som kan kopplas till dig som svaras. det enda som jag får är ett mail ifall du vill ange den i slutet av enkäten och där kan jag inte heller koppla mail till svaren.

1 gillning