Hej!
Var nyligen i kontakt med min bank då jag ville förhandla om en högre ränterabatt. Jag frågade om de kunde matcha ett erbjudande från en annan bank vilket de kunde givet att jag tecknade en personförsäkring. Vi kom överens om att teckna den, och att jag har 14 dagars ångerrätt ifall jag inte vill ha den.
Vad om händer med ränterabatten om väljer att inte ta försäkringen? Rabatten är liksom redan inne, och kommer den att gå tillbaka till den gamla rabatten?
Fick intrycket att det egentligen bara var en säljgrej för att pracka på mig saker jag inte behöver och att ränterabatten jag fick egentligen är frikopplad från försäkringen.
Tacksam för svar!