Besöker sidan från och till och undrar:
Hur gör man för att hoppa till senaste inlägget på ett smidigt sätt utan att behöva skriva sidnummer i den lilla rutan nere till höger?
Är det möjligt att ställa in så att man varje gång man besöker sidan på datorn eller iphone/iOS alltid hoppar till senaste inlägget istället för att behöva se det äldsta inlägget?
Jag undrar också om ni skulle kunna fixa en egen underkategori för sparkonton så att man lättare kan hitta till den tråd på temat “bästa sparräntan/bästa räntan på sparkonto” som oftast uppdateras?
På Android-mobiler brukar slidern först dyka upp i högerkanten efter man börjat rulla skärminnehållet uppåt eller nedåt. Den försvinner sedan automatiskt efter någon sekund om man inte t ex tar tag i den för att rulla vidare.
(EDIT: Men i fallet axr beskriver, efter man tryckt på inläggsindexet (“2/26” i tidigare bild), dyker slidern upp direkt, i alla fall i min Android-mobil).
Har man en mindre skärm så kan tidsangivelserna visas lite annorlunda än på min bild i tidigare inlägget ovan. T ex under inläggsantalet istället för till höger om det. Men tidsangivelserna jag pratar om återfinns alltså i trådlistan, dvs innan man hoppat in i en specifik tråd och ser dess inlägg.