Hej!
Jag har kontaktat support men de verkar upptagna.
Är det någon som vet på vilket sett plattformsavgiften dras på Montorse? Dvs dras det från fonderna direkt, eller dras det från ett speciellt konto - behöver man likvider på kontot vid ett speciellt datum? Jag funderar på att göra en flytt snart när deras valutaväxlingsavgift går ner och vill mest ha allt på det torra innan jag gör det.
mvh Maskis
EDIT: Jag fick svar tillslut, den dras automatiskt och är inbakad i fondavgiften och dras m.a.o från fonden.