Som rubriken. Vill posta in ett inlägg med fast formattering men det verkar inte finnas den funktionen. Dvs varje tecken och blanka ska ha samma bredd som resultat.
Detta borde vara fixed width Fast jag vet inte
Bara lägg till html taggar för “pre”.
Du menar förformatterad text?
Markera texten du vill ha formaterad och tryck CMD+E eller på </> ikonen i editorn.
Eller tre backticks (`-tecknet).