PPM!
Hur går det för er?
Så här har det gått hittills i år !
Grattis ![]()
Vad har du för fonder nu?
Fin summa du har fått ihop! Hoppas det fortsätter lika bra för dig även framöver ![]()
Själv ligger jag i Såfan. Vet ej vad den avkastat än hittills i år.
Tack ! Hade black rock world energi i början av året, bytte i februari till
Robur technology,
Sen den 22/3 bytte jag till black rock world gold , och den har jag fortfarande!
Har tjänat 366247kr i år
Loggade in nu. + 8,7 %
Hej
Iår ligget ja +5,9%, men då har ja medvetet tagit väldigt liten risk med pengarna!
80% räntefond, 20% fördelat på fyra högriskfonder.
+8,6% i år
+11,4% i snitt per år sedan start.
Bara +1,6% hittills i år pga hög andel i läkemedelsfond (som var bra förra året men inte hittills i år).
Bakgrunden till hög andel läkemedelsfond är att jag vill ha en viss andel del investerat i sektorn och PPM är enda stället med billig och bra sådan fond, Handelsbanken hälsovård.
