Hur går dina PPM- fonder gått hittills i år?

PPM!
Hur går det för er?
Så här har det gått hittills i år !

4 gillningar

Grattis :+1:t2:
Vad har du för fonder nu?

1 gillning

Fin summa du har fått ihop! Hoppas det fortsätter lika bra för dig även framöver :slight_smile:

Själv ligger jag i Såfan. Vet ej vad den avkastat än hittills i år.

1 gillning

Tack ! Hade black rock world energi i början av året, bytte i februari till
Robur technology,
Sen den 22/3 bytte jag till black rock world gold , och den har jag fortfarande!
Har tjänat 366247kr i år

2 gillningar

Loggade in nu. + 8,7 %

1 gillning

Hej

Iår ligget ja +5,9%, men då har ja medvetet tagit väldigt liten risk med pengarna!
80% räntefond, 20% fördelat på fyra högriskfonder.

1 gillning

+8,6% i år
+11,4% i snitt per år sedan start.

1 gillning

Bara +1,6% hittills i år pga hög andel i läkemedelsfond (som var bra förra året men inte hittills i år).

Bakgrunden till hög andel läkemedelsfond är att jag vill ha en viss andel del investerat i sektorn och PPM är enda stället med billig och bra sådan fond, Handelsbanken hälsovård.

1 gillning