Hur kopiera RikaTillsammans-portfölj på Shareville?

Hej!
Jag skulle vilja kopiera RikaTillsammans-portföljen på Shareville, men tyvärr fattar jag inte riktigt den procentuella fördelningen. Den störta tårtbiten är ju “Restrerande 47,8%” och så finns “Saldo 3,6%”. Så hur gör jag för att skapa en likadan portfölj som du?

Det enklaste är att titta på den senaste ombalanseringen som du hittar under “Mina portföljer”. Insåg precis att den senaste artikeln är ca ett år gammal. Jag ska försöka få ihop en artikel inom kort på ämnet. Om du prenumererar på mitt nyhetsbrev så lär det vara ett nyhetsbrev som handlar om det.

Sorry att jag inte kan ge ett bättre svar just nu.

Hej,
Jag har två frågor:

Är det någon skillnad i avgift om man kopiera RikaTillsammans -portfölj från Shareville eller om man gör det själv? Finns det någon fördel / nackdel att göra detta på Shareville?

Behöver man investera minst 200 tusen sek för att det ka bara fördelaktigt och värd att investera i denna portfölj?

Tack för svaret.

Du kan göra det själv. Behövs inte 200 000, det går bra med säga ca 40 000 SEK. Brukar dock rekommendera en fondrobot framför RikaTillsammans-portföljen. :wink:

Brukar dock rekommendera en fondrobot framför RikaTillsammans-portföljen.

Synd att du inte kan lägga in Lysa på Shareville :joy::+1:. Eller har du kanske testat /frågat Nordnet om de kan lägga in den i systemet :+1::tada::face_with_hand_over_mouth::thinking::rofl:?

1 gillning