Upplever att det, med rätta, är negativt. De senaste 20 åren har det varit partaj på börsen (med några hack i kurvan som undantag), så de flesta har aldrig upplevt detta, vad som iaf ser ut som en riktig kris. Men der finns de som ser båda sidorna, lite buffet, köp när det är billigt. Själv är jag en buffet typ, men tror dock att vi har lång väg kvar tills det är billigt.
Nåja, nu tycker jag inte vi ska överdriva… Åtminstone finanskrisen borde väl alla erkänna var mer än ett hack i kurvan.
Mestadels inget intresse och en kollega som gillar Tesla. Jag sitter och försöker få igång samtal om pensioner och indexfonder, men få är så taggade på privatekonomiska samtal 
testa nå’t annat, typ:
-Vad säger ni om investering i uranutvinning i Sibirien då?, bara för att se hur de reagerar.
Haha, ska prova nu på APT:t 
Hur skall man investera det man i dagsläget sparar/tjänar på solpanelerna? jag stoppar nu in detta i PLUS Allabolag Sverige Index 
Jo finanskrisen minns jag hade rätt hög stressfaktor den med. Men det beror ju på vart denna storm tar vägen. Men faktum är att många av mina kollegor inte var med på börsen då heller, det var trots allt snart 15 år sedan.
Så det är inte muntert bland de flesta som har investeringar. Det intressanta är att de som inte har investerat kapital verkar inte ha någon uppfattning alls vad som händer i världen, de är bara chockade och undrar om någon lurat dem när de har handlat ett paket kaffe för nästan 100 spänn.