Nu när treasury bonds har attraktiv avkastning, hur gör man bäst för att exponera sig mot dessa på Avanza?
Jag är ffa intresserad av att exponera mig mot 2-åriga. Sparkonton med bindningstid är inte intressant, och alla sparkonton utan bindningstid är suboptimala ur ett inflationsperspektiv