Tidigt i Tinks resa så gjorde de en egen app där man kunde samla information om sina tillgångar från olika institut. Nu säljer de snarare samma tjänst till bankerna själva.
Jag har inte velat visa helt öppet för mina banker hur mycket jag har på andra ställen, så jag har inte slagit på de funktionerna.
Finns det någon som har tips på en tredjepartstjänst som gör detta? Något som helt enkelt är smidigare än att själv lägga in siffror i typ en Excel regelbundet.
Helst hade jag velat ha något som klarar av att interagera med både Nordea, Avanza,Swedbank, sbab, lysa och opti.
Jag funderar tex på om jag ska “offra” mitt konto på typ Nordnet och lägga in alla andra banker där, men jag vet inte om de klarar tex lysa och opti?
Är jag töntig som inte vill exponera mig för mina banker? Eller kanske rent av kontraproduktiv (de kanske skulle curla mig mer om de visste att potentialen för business var större)?
Relaterad bonusfråga; någon som vet om man kan exportera historik över totalt saldo från tjänsterna jag nämnde?