Hur ser din portfölj ut för 2022? 🤔

Gör inga större förändringar. Fortsätter som tidigare med tre första hinkarna på Lysa, medan lekhinken bor hos Avanza (krypto). Vid sidan om har jag små experimentella poster hos Trine och Sigmastocks (Blogg: Tagit bort personlig information). Ja förutom guldet då som är cirka 20% av allt investerat. Med tiden blir det mer och mer renodlat och enkelt. Lite som Jans rekommendationer :slight_smile:.