Ingen andra chans?!

Hej.

Är en man som efter en konkurs hamnade på obestånd rejält. Har skuld hos Kronofogden. Har i 4 års tid försökt lösa detta. Har ansökt om skuldsanering 4 ggr men ej fått någon. Kanske inte är rätt forum här, men finns det verkligen ingen väg tillbaka för en ärlig och (fortfarande) hårt arbetande person? Inga vill (kan förstå) låna ut pengar så att vi kan betala KFM och börja på ny kula. Efter att ha provat ALLT, börjar jag snart tro att det inte ska gå att komma ikapp efter en sådan sits jag har hamnat i.

Hej Anders,

Mejla mig på jan AT rikatillsammans.se så ska jag se om vi kanske skulle kunna titta på ditt case i ett nytt företag som jag håller på att starta. Men jag vill vara tydlig med att jag inte lovar något.

Hälsningar,
jan

Hej Anders
Såg din fråga först idag.
Jobbar i en MR-organisation som hjälper personer i sådan situation.
över 90% av de vi hjälper är miljonärer efter 4 år.
Vi erbjuder förresten alla att bli rika men endast om de blir det för andras skull.
Om inte Jan redan har hjälpt dig så be honom skicka din kontaktinfo till mig.
Med vänlig hälsning
Thomas

Hej Anders
Såg din fråga först idag.
Jobbar i en MR-organisation som hjälper personer i sådan situation.
över 90% av de vi hjälper är miljonärer efter 4 år.
Vi erbjuder förresten alla att bli rika men endast om de blir det för andras skull.
Om inte Jan redan har hjälpt dig så be honom skicka din kontaktinfo till mig.
Med vänlig hälsning
Thomas

Hej!

Vad innebär MR - Organisation ?
Hur man man eventuellt få hjälp i denna liknande situation?
Kände ett ljus i tunneln när jag läste detta.

Mvh GN