Roligt! Har dokumenterat min korta erfarenhet som bilägare på GoMore här. Jag kan tillägga att jag gjort ytterligare några uthyrningar vid det här laget och det har fortsatt gått mycket bra!
Precis som jag nämnt tidigare så är de nya människorna man får lära känna lika roligt som de intjänade pengarna, och det är ett högt betyg från en introvert
Har bara haft trevliga erfarenheter såhär långt.
Frågor från mig:
1. Vem är den typiska kunden/bilägaren? Om det nu finns statistik eller en generell uppfattning om det?
Anekdotiskt har jag märkt att majoriteten av kunderna här i Linköping varit studenter. Kanske inte helt otippat här men ser det likadant ut i övriga städer?
2. Hur ser marknadsföringen av GoMore ut idag och är det något som ni har för avsikt att investera mer i?
Själv har jag så vitt jag vet knappt exponerats för någon marknadsföring från GoMore alls och hade sannolikt börjat tidigare om jag hade fått idén planterad i huvudet lite tidigare!
3. Har det varit svårare för GoMore att växa i Sverige/Norge kontra ursprungslandet Danmark? I så fall varför?
4. Hur sätts de rekommenderade prisintervallen för bilägarna?
Har själv haft stor framång med högre priser än det rekommenderade genom att analysera utbud och efterfrågan. Det verkar enligt min erfarenhet som man kan konkurrera bäst med tillgänglighet (Snabb svarstid) och flexibilitet ändå.