Kan ej bläddra till äldre sidor på dessa frågor

Hej!

gillar att läsa dessa frågor o svar. Lär mig enormt mycket.

Mitt problem är att jag kan endast läsa sida 1 på ämnena. När jag klickar på sida 2 eller ”nästa” så kommer sida 1 upp igen.

Immebär detta att det inte finns äldre frågor?

eller ska jag kasta min mobil?

Med vänlig hälsning, Mats

Vad händer om du försöker med denna länk RikaTillsammans Forumet - Forum med frågor, svar och diskussioner för som vill ha ett rikare liv.

Då funkade det. på datorn iallafall. Önskar att dom löser det så jag kan gå tillbaka genom min iPhone också. Tack

Hej!

Konstigt, äldre frågor finns att se när jag går in. Testat via dator och sett om det bara blir så via mobilen?

fungerar inte att bläddra vare sig på iPhone/ipad eller iMac via safari eller firefox

länken Simon angett fungerar

har varit så här i sedan jag började läsa denna sida för över 6 mån sedan.

Konstigt, jag har både iPhone och iMac och det funkar.

Jag har också samma problem. Det går inte att bläddra vidare till sida 2 och så har det varit sen jag börja läsa frågor och svar

Ingenting på denna sida fungerar med vare sig iPad eller iPhone eller iMac för mig.

Inte att söka i sökrutan eller att sortera enligt flikarna om besvarade eller obesvarade frågor eller att få upp en anann sida. Har aldrig kunnat göra det och började läsa frågor och svar för drygt 6 månader sedan.

Har tänkt det kan vara en Apple sak eller någon inställning jag har. Har på iMac provat både med safari och firefox.
På dotterns PC funkar det dock.

Hej

Jag använder Android och har inte det problemet men jag har sedan en tid upplevt att potentialen att hjälpa varandra hämmas av det ganska yxiga gränssnittet häe på “frågor och svar”-sidan. Dags att uppgradera till ett ordenligt forum?