Hittat erbjudande på att lease bil i tre månader för 5000kr ink allt. Alternativt är att köpa ny bil eller beg med billån för att därefter sälja efter tre månader.
Tankar? Vad är bäst?
Hittat erbjudande på att lease bil i tre månader för 5000kr ink allt. Alternativt är att köpa ny bil eller beg med billån för att därefter sälja efter tre månader.
Tankar? Vad är bäst?
Jag hade en Peugeot på 3månaders leasing innan jag fick min privatleasade, funkade väldigt bra.
Om det rör sig om 3 månader så hade jag själv nog bara privatlease:at en kortare stund. Känns lite smidigare så.
Jag har använt mig av tre månaders korttidsleasing från både Peugeot och Opel sedan förra sommaren. Har fungerat väldigt smidigt och utan problem.
Du får en fabriksny bil varje gång. 500 mil att köra under avtalet. Det enda du behöver tänka på utöver leasingavgiften är kostnaden för bensin, parkering, spolarvätska och ev. trängselskatt och böter.
Det har inte varit några problem vid återlämningen, men det är värt att nämna att självrisken är ganska hög om olyckan skulle vara framme. 10500 kr för vagnskada, 5250 kr för glasskada.