Jag har precis plockat ut en förmånsbil via min arbetsgivare, VW ID.4, samt har drivmedelsförmån. För att slippa skicka in en hel drös med kvitton för publik laddning varje månad, så letar jag efter ett vettigt laddningsabonnemang som erbjuder månadsfakturering.
Har läst lite om Elton, erfarenheter eller andra tips?
Om du kör mycket och behöver ladda på väldigt olika platser så gör du nog klokast i att skaffa flera konton. Just månadsfakturering kanske du klarar dig utan om du kopplar kreditkort till tjänsten?
Tesla hade jag tex tyckt varit synd att skippa.
Jag laddar mest på Tesla SuC, Ionity, Circle K och OkQ8 men Tesla är ju i särklass bäst.
Håller med om att dom du nämner är i särklass bäst, Tesla SuC, Circle K och OKQ8 är dom som är mest lättåtkomliga för mig runt om där jag kör.
Grejen med månadsfakturering är att jag har drivmedelsförmån, och måste redovisa kvitton till vår ekonomiavdelning varje månad. På så vis hade det varit otroligt smidigt att bara kunna skicka en månadsfaktura, kontra olika kvitton från olika operatörer.
Kanske Elton är ett klokare alternativ för mig, då dom stöds av Circle K och OKQ8, vilket inte We Charge gör.