Mitt första inlägg här, tyckte trådarna jag läst varit intressanta, inkluderande och roliga så jag vill också vara med.
I min omgivning vill ingen prata pengar, alla är hemliga, vill inte dela med sig av kunskap eller för den delen glädjas åt andras framgång. Jag saknar gemenskap helt enkelt.
Jag har varken arv, hög lön eller dylikt utan jag startar från scratch så att säga.
Ser fram emot intressanta diskussioner och ett spännande 2024.
Välkommen hit vi är många här med liknande förutsättningar. Det viktigaste är inte att bli rikast möjligt, gäller att hitta en livsstil och balans som möjliggör ett rikare liv med allt vad det innebär.
Välkommen hit, det finns en chat här med på forumet dit du är välkommen att vara med, ett lättsamt sätt att umgås med likasinnade och där det alltid finns någon som gärna diskuterar ekonomi. Där finns allt från nybörjare till de som varit igång ett bra tag. Män kvinnor och i alla åldrar.
Lycka till
Varmt välkommen @FossilFroken! Det är ju där många av oss också har startat. Tricket är ju också att inte jämföra sig med andra utan med sig själv där man var tidigare. Så det är bara hänga på och sedan har vi ju en hel del live-häng i allt från chatten till tillfällen som t.ex. ikväll med LYSA
Välkommen! Det är många som är i din sits, inklusive jag själv. Ingen i min närmsta omgivning är intresserad av ekonomi. Därför är det roligare stt hänga här
Välkommen! Bra forum för att diskutera högt som lågt med många kloka personer! Erbjuder även till skillnad på #finanstwitter möjlighet att gå på djupet.