Monetrize bluff!

Eftersom jag har fått bekräftat att detta är bluff har jag raderat…

Haha vad i hela världen. En AI som ska handla krypto åt dig alltså? Vad kan gå fel :+1:.

(I verkligheten finns det gissningsvis ingen AI, utan det lär vara ett ponzi. Givetvis är det bedrägeri, eller i bästa fall en dålig idé man kommer förlora sina pengar på.)

Dessutom länkar du till en falsk SVT-sida, är du möjligtvis associerad med bedrägeriet? Om inte, sky dessa “bli rik snabbt”-saker som pesten.

7 gillningar

Tack för ditt svar. Jag tyckte det verkade för bra för att vara sant! Ville bara få det verifierat…

1 gillning

Radera länken, tack!

1 gillning

Låter sjukt bluffigt :joy:

1 gillning

Ren o skär bluff.

Gillar att de fejkat en bild på en “svensk” med en check i handen bland kommentarerna :rofl:

Alltså, jag hoppas du är ute för att bluffa själv. Det vore bättre för dig än att på riktigt fråga om det här är på riktigt. Och det är mitt ärliga svar även om det kan motas som oförskämt.

Om du på faktiskt på riktigt tror att det kan vara sant, sätt dig ner och fundera riktigt varför du tror det så att du undviker att råka illa ut i framtiden.

“Samma in pengar från kreditkort” och “samtal från Sveriges bank om att de ska stoppa live sändning”. Snälla någon…

1. Kass svenska
  2. Random svensk kändis
  3. Okänd krypto/AI-relaterad plattform
  4. Påståenden såsom “Efter att direktsändningen avbrutits bestämde sig chefredaktören för att själv testa potentialen i detta lukrativa projekt och skrev en rapport” :grimacing:.

Hoppas det blev en bra rapport.

Ja, naturligtvis fullständig scam. Sveriges bank (?!) ringer för att förhindra bankkollaps, komik på högre nivå.

Solklar scam. Är mer uppenbar än ett Nigeria brev.

Låser denna tråden då TS fått svar på sin fråga och länk redan är borttagen.

1 gillning