Jag fick just reda på att Nordnet har höjt räntan till 3,3% på lägsta för deras portföljbelåning Plus.
Fick skriva till dem - svaret blev såhär:
Tack för ditt meddelande.
Vi har höjt räntan från 2,85% till 3,3% och det är denna räntan som även är den lägsta du kan ha.
Hade precis skaffat denna belåning. Lite av en turndown kan man ju säga ![]()