Jag vill fråga:-
Hur kan jag stänga av ‘nytt ämne’ eller ta bort de gamla ‘nytt ämne’. ‘nytt ämne’ blir inte nytt om jag inte loggar in efter 2 dagar/en vecka/månad… Surfplatta Android 12.
Jag tror att du kan gå in på ditt konto → inställningar → följer sen välja vilka taggar och kategorier du ska få notiser om där ![]()
Nej, det går inte. Du ser min bild. Jag loggade in 2 dagar sedan. Idag ser jag 7st 'nytt ämne’fastän jag redan valde ‘olästa’ men ‘nytt ämne’ hela tiden och kunde inte ta bort dem. ![]()
Har du testat att ladda om sidan, Jan ska ha korrigerat notifikationerna.
Jag fixar det i chatten i eftermiddag. Sorry!
Sorry, jag läste nog lite snabbt ![]()
Om du vill ta bort alla tidigare aviseringar så kan du trycka på avfärda och då borde du bara få aviseringar från dom nya ämnena. Om det var det du var ute efter? ![]()
Min fråga är: -
Jag är inte stammis. Jag kan inte ta bort de gamla ‘nytt ämne’ notis då kommer lång lista av många notis ‘nytt ämne’ ,varje gång jag loggar in. Tex. De 7st ‘nytt ämne’ är 2 dagar sedan…
[Bild borttagen /mod]
Detta var en engångsföreteelse. Jan höll på och trixa med något speciellt innehåll. Det är inte så att du får “Nytt ämne”-notiser varje gång du besöker forumet eller loggar in.
Skickade PM ![]()
@janbolmeson Vet inte vilken tråd detta hör hemma, men jag får fortfarande detta i hörnet ibland när jag laddar om sidan: