Jag hatar alla typsnitt för inget är 100% kompatibelt med min, om än lätta, dyxleksi ![]()
Kan vi inte byta och bara köra siffror?
10010 / Adolfson och Falk
Jag hatar alla typsnitt för inget är 100% kompatibelt med min, om än lätta, dyxleksi ![]()
Kan vi inte byta och bara köra siffror?
10010 / Adolfson och Falk
Det här med “hett” som standard, är det inte stor risk att nya ämnen (som per definition inte har några likes eller kommentarer) inte syns för särskilt många och därmed inte får några svar?
Förstår att det funkar bra för väldigt stora forum, men känns som rikatillsammans är lite i gränslandet?
Bra feedback, startar en ny tråd på ämnet. ![]()
Men tänk om den tråden inte får några svar! ![]()
Vi får se till att göra den het. ![]()
Snälla, fixa!
Har börjat få notifikationer om ”nya” trådar, från 2023 osv.
Måste vara en bugg. ![]()
Hjälp!
Sorry! Det är jag som kategoriserar om lite trådar för de nya taggarna för att göra forumet mer användarvänligt för nya användare.
Tex. Etiketten favorit avsnitt
Kan vi som användare stänga av den typen av notifikationer? Känns lite onödig när jag läser forumet dagligen.
Ej läst allt ovan i denna tråd.
Varför har redigera-knappen försvunnit på en del av mina inlägg?
Den försvinner efter en inställd tidsram, samma för alla.
Du kan redigera i 24 timmar, om jag minns rätt.
Snälla, sluta, även lurkers har börjat undra varför du skickar notifikationer om oaktiva trådar. ![]()
Behövs det verkligen?
Sorry! Jag vet inte hur jag ska göra det utan att det blir notiser. ![]()
![]()
Jag lovar vara klar till på måndag. Håller på och skapar samlingssidor som dessa.
Ni kanske även sett det i vänster- och toppmenyn som har förändrats. Förhoppningsvis till det btätre.
Har upplevt att det vart lite svajigt i utseendet i min mobil för RT på senaste. Allt fick inte plats på skärmen bland annat. Men nu ser det riktigt bra ut måste jag säga.
Tack och tack för tålamodet framförallt.
Många små steg framåt och mycket feedback. Uppskattar att vi kan göra det tillsammans.
Hoppas att ni även kommer gilla förenklingen med kategorier och navigeringen i menyn. Ska jobba lite mer på den.
Mycket bra att ”börja här” finns som en tydlig kategori däruppe. Enkelt att hitta (om man vill det)
Tack! Ja, jag tänkte det med, ska försöka förbättra den mer efterhand också. ![]()
Finns det något sätt att dölja nya övre blå fältet? Främst i chatten. Den är rejält i vägen och chattfönstret blir mindre.
Mvh
En med mini Iphone.
@janbolmeson , postade om detta i chatten med, men postar lite screenshots här så du har.
Det blir samma både i min mobil (ios/Safari) och i Chrome på PCn:
På mobilen trycks textfältet längst utanför skärmen när blåa menyn syns ovan. Det verkar bli lite random om de där sektionerna syns eller ej beroende på hur man scrollar eller när chatten laddar ny chattdata.
Just nu blir det så här i Safari: