Någon som tänker teckna ODI Pharma och göra en snabb vinst och sälja direkt?
Någon som tänker teckna ODI Pharma och göra en snabb vinst och sälja direkt?
Mjae, funderar snarare på att teckna ODI och behålla dem ett tag. Tror den branschen bara har sett början…
Tror att den kan bli hypad!
Jan Bolmeson brukar presentera köpvärda introduktioner på sista svarsdagen (kanske tidigare på patreon). En börsintroduktion ökar i genomsnitt med ~10% första dagen. En långsiktig investering däremot är bara för spekulanter, insiders eller gurun.
En tumregel är ju större ägare som står bakom introduktionen, desto större chans till att aktien introduceras till ett för lågt pris. Så vitt jag vet har ODI ingen stor ägare i ryggen.
Jag väntar och ser om Jan säger något den 28/12 eller 29/12.
Mer info: https://rikatillsammans.se/tjana-pengar-pa-borsnoteringar-och-emissioner/
Stenocare noterades på 8,80 DKK och steg sedan till 56 DKK på 6 månader.