På vilka premisser godkänner ni inte kommentarer för publicering?

Ingenting som avslöjar bluffen godkänns

@Konspira, @co; ni får gärna berätta vad det är som är bluff. Jag tror Jan gärna tar emot kritik om den är saklig. Kommentarer och svar syns direkt, men den första kommentaren man lägger måste godkännas.

Jag vet att jag inte delar ’co’s strategi om fondbyten och om man ska placera allt t.ex., men det har ju varken med bluff eller kritik att göra.

/Fredrik

OBS. Jag var ironisk. Jag hade dock gärna sett lite kritik för jag är helt såld Hha tycker alltid rikatillsammans har bra case för sina påståenden

Hänger inte riktigt med på tråden här. Men så här ligger det till:

• 99.99 % av alla kommentarer godkänner jag.
  • Första kommentaren behöver godkännas manuellt av mig
  • Ibland tar det mig 1-2 dagar att hinna gå genom alla kommentarerna
  • Kommentarer som innehåller vissa ord (t.ex. lån etc) behöver också godkännas manuellt
  • Älskar kommentarer som har en annan ståndpunkt, ofta är det de man lär sig mest av så länge de är sakliga.

Jag gör så gott jag kan, men just nu med nyfödd bebis så är saker lite upp och ned och vi har valt att försöka prioritera veckoavsnitten först.

Vad är syftet med att du manuellt ska godkänna första kommentaren? När du ändå inte “kollar” resten av kommentarerna? Ser inte syftet med fördröjning (i avvaktan på ditt godkännande). Det är inte så att första kommentaren garanterar alla andra kommentarers “lämplighet”.

Angående första kommentaren - det är tyvärr så Wordpress fungerar som standard.

Angående fördröjning - det beror på att jag har andra projekt som just nu tar min tid och jag har inte haft möjligheten att hänga så mycket på bloggen som jag har önsakt. Därav ganska låg svarsfrekvens.

Men jag håller på med en total uppdatering av bloggen som kommer släppas om 2-3 veckor och då kommer det bli helt annorlunda. Tyvärr är det som så att särskilt den här programvara för frågor och svar är usel. Så det kommer bli bättre.

Men censur, nej. Tror jag har tagit bort 10-20 kommentarer på 10 000 kommentarer totalt.

Jag är tveksam till svaret från B. Jag har tex kommenterat senaste avsnittet. Inte så positiv kommentar och den har inte publicerats.

Mvh/Janne

Beror på att jag inte har varit inne på bloggen på tre dagar. Sorry.

För att vara transparenta så skulle ni redovisa antal inkomna kommentarer så att man kan se att ni svarar på 99,99 %.

Det kan vi göra, men hjälp mig gärna att se vinsten med det?

Antalet svar på senaste inlägget om Coeli är tom tisdag em 8 stycken. Hur många har inkommit tom tisdag em?

Allt som har kommit in är publicerat och ingen kommentar har tagits bort i den tråden (och jag har nu svarat på flera av dem). Så om det är någon kommentar som saknas så får ni gärna mejla mig eftersom det då beror på något annat tekniskt fel.

Det är inga 99,99 % publicering. Jag har tex skickat in ett antal kommentarer som inte publicerats.

Positiva kommentarer publiceras i anslutning till veckoavsnitten! Kommentarer som inte promotar robotar, vissa kreditkort, guld, och räntefonder verkar man ha mindre intresse av att publicera.

Så här är det. På sistone har jag inte haft så mycket tid för bloggen som jag har velat och därför har jag bara varit på bloggen 1-2 gånger i veckan. Således tar det tid innan kommentarerna godkänns. Jag har en assistent som hjälper till men han jobbar också bara några timmar i veckan.

Det här har - som ni indirekt påtalat - varit ett problem. Men det kommer lösa sig inom 1-2 veckor då jag kommer att släppa en helt ny version av RikaTillsammans där kommentarer och sådant kommer fungera lite annorlunda. Förhoppningsvis mycket bättre.

Jag kan således bara beklaga min frånvaro, det är inget jag önskat, men andra åtaganden i livet har krävt det.

Får vi något svar om de 99,99 %?

Vad är det som du vill ha svar på?

Status just nu 2020-11-13 kl 14:19
Godkända kommentarer: 33 073 st
Väntande kommentarer: 0
Papperskorg (ej godkända). 41 st

Antal godkända kommentarer: 99,8 %

Det är väl inget som hindrar att ni publicerar samtliga kommentarer. Gör som Twitter markera dem vars innehåll ni anser är opassande, kränkande eller andra skäl bör rödmarkeras. Om det är 99,99 % som ni publicerar så är det ju inte så många röda som kräver åtgärd från er sida.

Du jobbar inte inom IT märker jag. “Det är väl bara att göra som Twitter”, som om det bara är att trycka på en knapp.