Jag ämnar gå i pension vid 63 år, har fått ett arv på några miljoner. Rekommenderar ni att jag väntar med att ta ut min pension och lever på arvet några år
L
Jag ämnar gå i pension vid 63 år, har fått ett arv på några miljoner. Rekommenderar ni att jag väntar med att ta ut min pension och lever på arvet några år
L
Hej Rakel,
Hjälp oss gärna med lite mer info för att vi ska kunna hjälpa dig bättre. Hur gammal är du idag? Hur ser din ekonomi ut i övrigt? Vad är dina mål och tidshorisont?
Hälsningar,
Jan