Tänkte flytta tjänstepension från SAF-LO traditionell till fonder länsförsäkringar.
Prata lite med länsförsäkringar idag om ev rabatt om jag flyttar till dom. Dom skulle räkna på det och höra av sig.
Går det göra nått på Årsavgiften som är på 0,2% på deras entrelösning? Någon med erfarenhet av dom?
Har ej lån så sån rabatt är ointressant.