Raderat inlägg pga informationsbrist

Raderat inlägg pga informationsbrist

1 gillning

Låter inte som en IPO om man måste ringa ett privat nummer för att teckna sig? :thinking: :upside_down_face:

2 gillningar

Verkligen spännande sätt att delta i en nyemission :confused:

Inget måste att tecka genom mig, men har en kompis som jobbar för företaget, vilket är anledningen till att jag presenterade det såhär.

Lite mer info behövs

Hej! Det verkar vara en kul satsning på en solpark. Däremot verkar det lite skumt presenterat så jag tog och raderade det angivna telefon-numret. Du får gärna lägga ut mer information om IPOn dvs prospektet, förväntningarna, pris och all annan information som en spekulant borde läsa igenom innan den tecknar sig för att göra en satsning.

Tyvärr fungerar inte kontakt-länken på hemsidan, så allt som jag kan hitta är ett webbformulär. Det står ingenting om denna satsning på hemsidan heller.

Dela mer information tack :slight_smile:

https://iqsolar.se/

6 gillningar

I dagens tidning om Iq Solar:

5 gillningar

Förstasidan på Sydsvenskan

1 gillning

Tack för info! Tack även för bra hantering i tråden. Både ni som kommenterade, flaggade och @Anonym som modererade. Tyvärr lär det här inte vara sista gången som någon kommer försöka utnyttja forumet. :pensive:

2 gillningar

Snyggt jobbat av @Anonym! Fick dock lite panik när jag trodde att tidningen påstådde att @janbolmeson var en internationellt efterlyst skåning :joy: :joy: “vad har han gjort nu” :see_no_evil::see_no_evil: