Det känns inte friskt, men jag måste nog säga att det gjort mig mycket mer allmänbildad inom ekonomi, företagande, bostäder, bilägande med mera.
Intressant, tror att jag har alla förutom antal inlägg de senaste 100 dagarna. Får skriva lite fler saker antar jag
Finns det något ställe där man kan se hur nära man är de olika kraven?
Kolla @melwa:s inlägg lite högre upp annars kan jag ta fram det om du inte får rätt på det.
Skulle säga att den här länken är lättats som användare:
https://rikatillsammans.se/forum/u?order=days_visited&period=quarterly
Ser bara att jag är medlem på min profil men inte hur nära jag är på level 3. Kollade på discourse blogpost om detta och det verkar bara vara synligt för högre nivåer Understanding Discourse Trust Levels
Är nog svårt att följa, min utmärkelse bara poppade upp en dag. Är man hyfsat aktiv, skriver, reagerar och läser, så dyker den nog upp.
Men någon IT-kunnig kanske vet något hemligt ställe?
Skillnaden är att innan har det varit mindre ”värde” i utmärkelsen medan nu är det reklamfritt som den ger så finns mer motivation att nå det om man kan se att man är nära
Sweet, ”bara” 6500 lästa inlägg. Får se till att steppa upp där lite. ![]()
Ja, vad tusan. Du har ju ändå varit här 94 av 100 dagar. Gäller ju vara lite effektiv också och inte bara hänga…
65 inlägg per dag är helt klart rookie numbers. Skärpning kommer ske!
Gör man också nästan lite mörkrädd för att gissa vad topp 1% på forumet ligger på
Är det bara moderatorer som kan se dessa siffror? ![]()
5 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Samling av OT-inlägg och urspårade sidospår från övriga forumet
Jag får upp detta när jag trycker på @weepare s länk ![]()
Rensar tråden lite för att lättare hållas till ämnet.
Tror inte det är samma ställe som Jan kollar på men är lättaste sättet för oss vanliga användare att få ett hum om vart man ligger
Ska se om jag hittar där som @janbolmeson kollar ![]()