@weepare undrade i chatten om vi kunde se en topplista över de som Àr mest aktiva i vÄr fantastiska chatt dÀr det pÄ riktigt diskuteras högt som superlÄgt (som; kan man bestÀlla en pizza kl. 22.00 en mÄndag, vilken indexfond man ska, kostcirkeln, börsens utveckling, korv, fotboll, film, svarvar, vandring, tv-serier och allt annat).
HÀr Àr en lista pÄ forumstammisarna. och tack till dig @Melwa som hÀnger mest i chatten och skapar en fin stÀmning dÀr tillsammans med alla er andra.
Haha, drog grÀnsen vid 500+ inlÀgg. Var ett ganska stort gÀng dÀrunder ocksÄ. Men det Àr bara att hÀnga med oss andra lite mer. Nattpasset behöver alltid lite folk.
Jag kan bara se det som ett stort personlig misslyckade att jag med nöd och nÀppe kvalar in pÄ top 20 listan. Inte acceptabelt. Jag fÄr skÀrpa mig
Min spontana reaktion var âvilket slöseri med tidâ, men sen kom jag pĂ„ mig - sĂ„ lĂ€nge man har roligt Ă€r det aldrig slöseri med tid oavsett om det Ă€r att hĂ€nga i en chatt eller spela plockepinn. Snacka om #sparadkrona pĂ„ den.
@janbolmeson borde göra ett avsnitt fokuserat pĂ„ kostnadseffektiva nöjen och passa pĂ„ att bjuda in GĂŒnther MĂ„rder samtidigt.