Topplistan i chatten senaste mĂ„naden. 🙂

@weepare undrade i chatten om vi kunde se en topplista över de som Àr mest aktiva i vÄr fantastiska chatt dÀr det pÄ riktigt diskuteras högt som superlÄgt (som; kan man bestÀlla en pizza kl. 22.00 en mÄndag, vilken indexfond man ska, kostcirkeln, börsens utveckling, korv, fotboll, film, svarvar, vandring, tv-serier och allt annat). :slight_smile:

HÀr Àr en lista pÄ forumstammisarna. :heart: och tack till dig @Melwa som hÀnger mest i chatten och skapar en fin stÀmning dÀr tillsammans med alla er andra.

BlÀddra nedÄt för aktuell lista. :slight_smile:

17 gillningar

Vi andra som inte Àr med pÄ den listan kör med kvalitet över kvantitet :crazy_face:

10 gillningar

Haha, drog grÀnsen vid 500+ inlÀgg. Var ett ganska stort gÀng dÀrunder ocksÄ. Men det Àr bara att hÀnga med oss andra lite mer. Nattpasset behöver alltid lite folk. :smiley:

1 gillning

Japp nattpasset behöver fler frivilliga. Speciellt dÀr mellan kl 2-5 Àr det glest :sweat_smile:

3 gillningar

haha, ja, du brukar vara ensam dÀr
 :see_no_evil:

1 gillning

Och bara under VM/semester bör tillÀggas :sweat_smile: Helt galen Àr man ju inte

3 gillningar

Jag kan bara se det som ett stort personlig misslyckade att jag med nöd och nÀppe kvalar in pÄ top 20 listan. Inte acceptabelt. Jag fÄr skÀrpa mig :joy::muscle:

@Melwa for President! :raised_hands::+1:

5 gillningar

DÄ jag sÄg att jag var taggad med detta i chatten. :slight_smile:

Topplistan för augusti:

username antal
Vesuvio 3189
AC72 2912
Melwa 2494
guldkant 2205
angaudlinn 2022
Arre 1977
Aether 1692
weepare 1363
Thomas86 1352
JFB 1118
Esko 1110

Cutoff pÄ 1000 inlÀgg. Grattis till @Anonym och @ac72 som knappade in och gick förbi den regerande drottningen @melwa. :clinking_glasses:

9 gillningar

Grattis! :cherry_blossom::tada:

4 gillningar

Tyckte jag hade sackat efter i Augusti, men tydligen inte. Chattkungen. Förövrigt tur att vi inte diskuterar kvaliteten i inlÀggen.

9 gillningar

Amen va fan! 10a!!! 10a!!! Det hÀr duger inte :joy:

5 gillningar

Var nöjd med 10:an, jag kvalade inte ens in pÄ listan. :see_no_evil:

4 gillningar

Nu Àr det officiellt. Pizzan har inget liv! :crazy_face::heart:

Att @indexqueen inte Àr med pÄ listan Àr dÀremot förvÄnande.

5 gillningar

ÄndĂ„ jobbar jag mer Ă€n heltid och har smĂ„barn :rofl:

3 gillningar

Min spontana reaktion var ”vilket slöseri med tid”, men sen kom jag pĂ„ mig - sĂ„ lĂ€nge man har roligt Ă€r det aldrig slöseri med tid oavsett om det Ă€r att hĂ€nga i en chatt eller spela plockepinn. Snacka om #sparadkrona pĂ„ den.

@janbolmeson borde göra ett avsnitt fokuserat pĂ„ kostnadseffektiva nöjen och passa pĂ„ att bjuda in GĂŒnther MĂ„rder samtidigt.

4 gillningar

Är det nu jag ska ropa: “cencur!” och komma inspringandes med högaffeln? :grin:

4 gillningar

Ja, men först efter att sprÄkpolisen muttrat ilsket. :man_police_officer:

6 gillningar

Humor kvalite sÄ hade jag kvalat in pÄ bÄda listorna!

4 gillningar

Med tanke pÄ hur mÄnga som Àr :rabbit2::rabbit2::rabbit2: i chatten, sÄ gÀller det att vara sÀker pÄ sin bÄt.

Faller man lÀtt för grupptryck kan chatten bli en dyr historia. :wink:

BÄde vad gÀller skor, hobbies och fondbyten! :see_no_evil:

1 gillning

GÀller nog Àven kolonilotter :joy::heart:

3 gillningar