Reklam och samarbeten jag tackar nej till

@janbolmeson

Är du bara intresserad av reklam du kan stå bakom relaterad till ekonomi, eller kommer det helt enkelt inget vettigt inom andra områden?

Enklast skulle väl vara om du eller någon du känner köpt en produkt eller tjänst som är bra på riktigt.

Nu slipper vi ha indexfonder! Det är dags för något nytt :joy: enligt den här annonsen som kom fram just nu :raising_hand_man:

4 gillningar

Jag vet. Men den a kan jag tyvärr inte styra. :scream::see_no_evil:

1 gillning

Det är ju en fransk bank, tydligen respektabel, och jag har oturen att behöva använda dom för vissa saker genom jobbet (har inget annat val).

Deras internetbank och service får 1600 talet att verka modernt. :grin:

Fattar inte vad de har med daytrading att göra… För att annullera en order måste man faxa :sweat_smile::joy::sob:

Det är ju mer sport om man måste faxa, faxtrading

Kanske dum fråga:
Är de inte intresserade av att samarbeta om bara vi icke Patreons får reklamen ? Är inte det ett tecken på att det finns gott stöd i Patreon skaran (den är stor) i så fall?
Känns normalt att köra reklam för gratis publiken, och ett vanligt argument för en betaltjänst att slippa.

Det är iaf gott att höra att ni har den ekonomiska styrkan i företaget att tacka nej till så mycket :flexed_biceps:

Reklamen baseras på din aktivitet på nätet…

Sitter du och tittar på aktiva fonder!?

manly fainting noises

1 gillning