Reklam: RikaTillsammans-programmet 2023

Väldigt olikt om man gick det innan jag slutade 2018-ish (har inte varit involverade de senaste åren så jag vet inte hur det ser ut idag). Jag gillar ju Balansekonomi (har fortfarande kvar aktier i bolaget) och brukar reka deras utbildning då det är en grym grundkurs i personlig utveckling, tankesätt och de tre resurserna tid, pengar, energi och livet.

Här kommer det bli mycket mer konkreta “ekonomi”-uppgifter och inte så mycket personlig utveckling. Om jag ska hårddra det Balansekonomi är duktiga coacher och kommer från ett coachande perspektiv som utgår från att “klienten vet svaret själv”. Jag kommer som ni säkert sett i avsnitten mycket mer från “det här säger forskningen är det bästa sättet”. Det kommer däremot inte vara helt olikt Livsplanskickoffen som jag och Moa körde under två år innan Moa blev sjuk. Jag hoppas fortfarande på att Moa kommer kunna göra ett gästspel någon gång under året. :heart:

Här är t.ex. exempel på sådant som inte gjordes i Balansekonomi under min tid:

Men som vanligt, så är det sällan antingen eller. Det bästa är både och. Här är länk till Balansekonomi.:blush:

Yes, det kommer spelas in. :blush:

3 gillningar