RikaTillsammans-programmet 2024 | Ett ekonomiskt träningsprogram under 12 mån | Reklam

Om man är intresserad av programmet, men tycker det känns trist att reflektera själv på egen kammare då jag inte har ngn att gå tillsammans med, kan man bli ihopparad med någon?

Ja, det är så det kommer funka denna vändan har jag förstått det som. Eller hur @janbolmeson ?!

Å en fråga till… Jobbar oregelbundna arbetstider så räknar med att jag inte kan delta i hälften av zoom möten, kan man ta del av dessa i efterhand?

Yup! De spelas in!

Ja vi kommer delas in i arbetsgrupper som jag har förstått det. Jag går också programmet själv.

Ja, de spelas in. Jag kommer inte heller närvara på mötena pga jobb.

2 gillningar

Ja, jag kommer ordna om man vill ha en “buddy” och sedan kommer alla bli indelade i liten grupp baserat på geografi. Så, inga problem!

Ja, och jag vill också påminna om att det är inte de digitala tillfällena som är “grejen”. De är bara ett stöd för att göra uppgifterna. Jag hade en deltagare förra året som gjorde hela programmet utan att delta i ett enda digitalt tillfälle och det gick alldeles utmärkt.

3 gillningar

Finns fortfarande möjlighet att gå med programmet? När är nästa uppgift? Om man har eget företag, kan man då låta företaget betala och vad bokför man kursen som?

2 gillningar

Och jag är med i programmet 2024 men kommer inte åt den privata sidan🥲

1 gillning

Hej Jan😄 Hur ska min partner IngemarKH ta sig över till privata sidan i programmet 2024 när inga länkar bifogade i mejlen leder dit utan särskild inbjudande med en kod?

1 gillning

Skulle tro att det går - pingar in @janbolmeson så han ser detta!
Och ja, det går att låta företaget betala, men fråga mig inte vad man bokför det som… utbildning?! (Bokförings-resons!)

3 gillningar

Det krävs kanske lite handpåläggning i backend, för att du ska hitta dit - vilket @janbolmeson kan fixa!

3 gillningar

Nu är det fritt fram att aktivt delta i programmet 2024, tack Oliver😀

3 gillningar

Hej! @janbolmeson, har ni funderat något på i vilken form detta program skulle kunna fortsätta 2025? Jag har en familjemedlem som detta (i någon form) vara perfekt för :blush:

2 gillningar