En kort fråga till dig som hänger mer i sociala medier än vad jag gör. Jag har fått kontakt med Sparmakarna, är det några som du känner till och som du tror skulle kunna vara bra gäster i ett avsnitt?
Om ja, vad tänker du att vi skulle ta upp? ![]()
En kort fråga till dig som hänger mer i sociala medier än vad jag gör. Jag har fått kontakt med Sparmakarna, är det några som du känner till och som du tror skulle kunna vara bra gäster i ett avsnitt?
Om ja, vad tänker du att vi skulle ta upp? ![]()
Enda gången hahaha lyssnat på deras avsnitt var när AUAG besökte deras podd.
Frågor som kan ställas: vilka likheter och skillnader är det mellan Rikatillsammans och Sparmakarna?
Exempelvis när det gäller sparande, investeringsfilsofie, FIRE, community och etc
Inga jag aktivt följer. Men en liten titt på Instagram för att bekräfta mina förutfattade meningar innan jag sågade dom längs med fotknölarna här i tråden, insåg jag att dom ändå kanske kan vara intressanta att ha med.
Verkar ha sund inställning till sparande, resor, familj. Har gemensam ekonomi osv.
Verkar ha gjort allt på en gång på ett sätt många fler borde få inspiration ut av.
Typ lever livet nu, samtidigt som dom bygger en stark ekonomi.
Aldrig hört talas om dem. Har därför tyvärr inga frågor till dem.
Edit: Om fler är i samma situation kan ni kanske “gilla” det här inlägget så slipper Jan fler likadana kommentarer.