Hej alla
Jag har funderat på konsekvenserna av att jag jobbar i Danmark och bor i Sverige.
Eftersom jag betalar skatt i Danmark är min svenska inkomst 0. Så vitt jag kan se så ut jämnas skatten jag är berättigad att betala med mina skatteavdrag.
Skattemässigt skulle det vara någon skillnad på skatten jag betalar på ISK kontra skatten jag betalar på KF?
Andra saker att tänka på i detta speciella fall?