Hej, Jag älskar rikatillsammans podden och forumet och har hängt med sedan 2016. Däremot inser jag att jag inte riktigt hänger med vad det gäller de olika kanalerna som finns. Jag är Patreon medlem och vil gärna bli mer delaktig i år med fikatillsammans, föreläsningar etc. Jag vill ex gärna ta del av Jonatan Stolzenbergs föreläsning (inspelning) som finns på Fikatillsammans podden, och undrar vad det är? Är det en ny och separat podd? Och finns det även ett separat forum på Patreon dvs förutom detta? Tack på förhand
Skillnaden mellan Rikatillsammans forumet och podden, patreon och fikatillsammans forumet och podden
1 gillning
Hej! 
Ett litet kort svar iaf:
Om du är p-medlem så ladda ner appen (Patreon) eller gå in på webben (Patreon) och logga in. Då får du tillgång till allt extramaterial som följer p-medlemskapet, bla föreläsningar som varit och den med Jonathan kommer inom kort. Liiiite svårt (tycker jag) med appen, något lättare att använda webbvarianten.
Regga din mejl så får du löpande info kopplat till ditt p-medlemskap.
Det finns en egen flik/kategori här på forumet också, där finns det också lite extra du kan scrolla igenom.
Hoppas det hjälper på vägen 
1 gillning
Stort tack!
1 gillning