Halloj,
Jag letar efter ett bra alternativ för att spåra vanor i en app, hade velat prova någon gratismodell för att se om det passar mig. Upplever att way of life bara tillåter 3st vanor innan betalning. Har ni något tips? ![]()
Halloj,
Jag letar efter ett bra alternativ för att spåra vanor i en app, hade velat prova någon gratismodell för att se om det passar mig. Upplever att way of life bara tillåter 3st vanor innan betalning. Har ni något tips? ![]()
Jag använde HabitBull då jag trackade saker. Det är super att följa noga i 3 månader, tills en ny vana satt sig, sedan gör man det mest av rutin.
Där kan du ha väldigt många olika mål, sätta upp att de ska vara gjorda varje dag, x antal dagar i veckan, osv. Det är väldigt lätt. Du får påminnelser de dagar det ska genomföras för varje vana du följer. Du kan grönmarkera eller rödmarkera (inte äta snabbmat utom på lördagar efter krogen, sen äter du snabbmat en tisdag efter träningen, så kan du rödmarkera den tisdagen).
Du får bra analyser. Och jag tror att jag använde gratisversionen, men ha i åtanke att jag använde den för 5 år sedan, och därför kanske inte ger en rättvis bild av dagens tracker eller dess prisbild.
![]()
Men tack ![]()
Det ska jag kolla ![]()
Jag använder Loop Habit tracker. Enkel, tydlig och effektiv. Den är även reklamfri och gratis.
Jag körde HabitNow på förra telefonen. Tyckte den funkade bra. Var lätt att lägga upp olika intervall och/eller tider med påminnelser för olika vanor. Blev tydliga grafer att följa på hur bra jag skötte mig också.
Funkade bra tills jag tröttnade på att den påminde mig om allt som en tjatig mamma och jag gjorde tonårsrevolt. Haha!
Men det var ju min inställning och inte appens fel.
Haha tack för tips ![]()
Habithub
Hoppas det hjälper
STREAKS. Använt i 3-4 år dagligen. Otroligt enkel och behagligt UI. Tyvärr kostar den några slantar, men det är för att den är så bra ![]()
Använder också den, fantastiskt bra för hur enkel den är. Väldigt bra UI faktiskt.

Denna håller räkning åt dig utan att du behlver gå in och checka av. Den kan räkna påde framåt och bakåt, alltså x dagar sedan… eller x dagar tills…