Hej! Jag söker uppdragsgivare till exjobb på B-nivå inom systemutveckling under veckan 12-23. Kursen är tillämpad systemutveckling på Mittuniversitetet.
Genom uppdraget ska jag självständigt eller tillsammans med en kurskamrat, tillämpar systemutvecklingsmetodik inom informatikområdet. Det kan vara utveckling av ett nytt system eller vidare utveckling av befintliga. Webb, mobil eller desktop applikation.
Tips är väl att du åtminstone skriver själv vad du vill ha istället för att någon annan ska läsa på och se om det passar. Ut och sök hos företagen istället. Det är nog inte särskilt svårt att hitta exjobbare och har svårt att se att någon skulle bara “ta någon” från ett forum.
C#, ASP.Net, js och det är okej att lära sig ett nytt språk under uppdraget. Utveckling av ett nytt system, webb eller desktop applikation eller utöka funktionaliteter på befintliga.