Hej!
Jag undrar om veckoavsnitten har sommaruppehåll och i så fall när de börjar igen?
1 gillning
Väldigt bra fråga. 
@janbolmeson har du övergett oss? 
Jag hoppas att Jan och Caroline har semester! 
Eller så kanske de piffar i studion?!



4 gillningar
Only fans? ![]()
![]()
![]()
![]()
3 gillningar
#teamsymmetri
Symmetri > only fans
1 gillning
Jisses…
Vilka synonymer har du till piffa? 
Håller med, vi behöver en glass på båda sidorna om bordet!

Inte synonym, Kodord… 
Det vet du kanske mer om än jag?!
Hänger själv inte på Only fans. Måste ju hinna spela WoW, hänga här, äta glass, fixa med Tradera, vila och allt annat. 
Haha, gud nej. Man måste ju passa på och handla på börsen. Alla kronor räknas.
1 gillning
Så du köper inte crypto via Only Fans? ![]()
2 gillningar