Sommarlov för podden?

Hej!
Jag undrar om veckoavsnitten har sommaruppehåll och i så fall när de börjar igen?

1 gillning

Väldigt bra fråga. :face_in_clouds:

@janbolmeson har du övergett oss? :sob:

Jag hoppas att Jan och Caroline har semester! :crossed_fingers:

Eller så kanske de piffar i studion?!

:potted_plant::candy::potted_plant:

4 gillningar

Only fans? :thinking::joy::crazy_face::innocent:

3 gillningar

#teamsymmetri

Symmetri > only fans

1 gillning

Jisses…

Vilka synonymer har du till piffa? :rofl:

Håller med, vi behöver en glass på båda sidorna om bordet! :blush: :ice_cream: :yum:

Inte synonym, Kodord… :slight_smile:

Det vet du kanske mer om än jag?!

Hänger själv inte på Only fans. Måste ju hinna spela WoW, hänga här, äta glass, fixa med Tradera, vila och allt annat. :blush:

Haha, gud nej. Man måste ju passa på och handla på börsen. Alla kronor räknas.

1 gillning

Så du köper inte crypto via Only Fans? :rofl:

2 gillningar