Vore skoj att se vad för dumt finns där ute.
Typ denna fondrobot för räntefonder 0.75% avgift plus produktkostnader. Förväntad avkastning 3.17% när det finns riskfria sparkonton med ränta nära eller tillochmed mer om man låser på ett år. ![]()
Och de redovisar avkastning före kostnader ![]()
I Scalable’s försvar är jag väldigt nöjd med deras broker, som jag använder för min ETF sparplan. Synd bara de har så mycket robotskit. Fast något ska de väl tjäna pengar på ![]()
Vad har ni sett i finansvärldens tjänster som inte borde få finnas?
