Tips på Rådgivning

Hur kommer man i kontakt med en opartisk person med tystnadsplikt att gå igenom en affärs situation?

Kanske en jätte dum fråga, men menar inte någon rådgivare som ska berätta vad jag ska göra med mina investeringar.

En person med erfarenhet, vishet som ska se på en situation och göra en ärlig bedömning samt lägga in sina tankar utan att ha baktankar. :joy:

Jag vet, prata med en vän eller familj. Men tyvärr sa opartisk och som inte har baktankar :shushing_face:

Bra fråga men till dess du hittat din finansiella mentor tycker jag att RT faktiskt fungerar riktigt bra.

Och sedan min ledstjärna - man måste engagera sig i viktiga saker varav ekonomi är en - men det finns flera.

2 gillningar

Hej
Har tänkt på det ett tag, men borde det inte finns ett intresse att sätta upp mindre samtalsgrupper inom olika ämnen med folk från RT, som träffas via Teams/Zoom etc. där man kan diskutera olika sakerteaman, så som

• Pensioner
  • Investeringar
  • Företagande
  • FIRE
  • :
  • :
    Varje grupp består av 5-10 personer där man kan diskutera olika saker inom ett ämne och där de andra kan lyssna ställa bra frågor, komma med egna erfarenheter mm.