Städat upp tråden lite. Håll er till ämnet och jag passar på och påminner om forumets första regel:
Regel 1) Var positiv, trevlig, hjälpsam, nyfiken, framåtriktad och bidra till att göra forumet till en bättre plats. Eller sagt på ett annat sätt; bete dig inte som en rövhatt.
Är du intresserad av daytrading och tror dig verkligen ha “over head” i marknden så gör då som jag, kör dina köp/sälj på papper eller valfri digital mjukvara och se hur det går. OM det är så att din “strategi” är helt “ny” eller “oupptäckt” så kommer du få betalt för det på “pappret” och verkligheten senare…om du har helt fel (som dom flesta av oss tror är fallet) så slipper du riktiga förluster. Tro mig, jag har snurrat in på derivat, odds spel, poker och allt därimellan och jag har insett mina begränsningar, det blir billigare om man kör det på papper (i ett par år, eller 3,000 spel för mig som odds spelare).
Det stämmer och jag börjar inse att det är inte lätt som man tror på första ögonkastet😀
Jag uppskattar verkligen detts forumet då man kan utbytta tankar och erfarenhet samt höra goda råd och tips🪻