Utlandsaffärer arbeta som konsult

Tjena!

Jag heter Måns och har idag ett bolag upp and running samt arbetar dagtid 8-5. Jag har på senare dagar då världen blir allt mer global tänkt att utnyttja min mångåriga kompetens inom försäljning, internationellt.
Min tanke är att arbeta som konsult i mitt egna AB och ta en provison på varje genomförd affär.
Jag har efter en del research och nätverkande hittat ett potentiellt bolag som har sitt säte i Indien. Någon som har erfarenhet av att arbeta mot detta landet? Hur skall man tänka kring dialog med banken, utifrån min research verkar det inte vara några större problem att göra affärer med landet i fråga. Har idag HB som företagsbank och de accepterar inbetalningar därifrån.

Tacksam för hjälp i frågan.

Allt gott,
M