Ett gott råd är att sluta läsa källor som lever på att sprida skräck och måla upp domedagsscenarier. Det är bättre både för dina portföljer och ditt välmående.
Konspirationssidorna hör inte hemma på börsforum, ingen kan förutsäga börsen, INGEN. Den kan gå upp eller ner, thats it. Har du kollat om alla ansvariga på denna ‘alternativamedia’ sålt alla sina tillgångar nu mitt i corona krashen inför den kommande domedagskrashen du förutspår?
Om du tror på en krash lägg allt på lönekontot och låt inflationen äta dina hårt fördärvade stålar, och klappa dig själv på axeln som kunde det ingen kan, förutsäga börsen…
Konspirationssidorna hör inte hemma på börsforum, ingen kan förutsäga börsen, INGEN. Den kan gå upp eller ner, thats it. Har du kollat om alla ansvariga på denna ’alternativamedia’ sålt alla sina tillgångar nu mitt i corona krashen inför den kommande domedagskrashen du förutspår?
Om du tror på en krash lägg allt på lönekontot och låt inflationen äta dina hårt fördärvade stålar, och klappa dig själv på axeln som kunde det ingen kan, förutsäga börsen…