Varför bitcoin?

Systemets implementation är helt öppen, men inte datan den krypterar.

Och Monero blockkedjan gör man överföringar med Monero, inte Bitcoin…

1 gillning

Vem har gett ut säkra mobiler?

Encrochat var ett säkert system med speciella mobiler om jag inte minns fel. Verkligheten var något annat då de var avlyssnade från början.

1 gillning

Det var inte avlyssnade från början och var inte heller ämnat till att vara en såkallad honeypot. Däremot lyckades polis infiltrera servrar och kunde därefter avlyssna trafiken.

1 gillning

En stor grej med bitcoin är ju att man kan se alla transaktioner tack vare dess transparens, och därför tex kan vara säker på att det inte är någon som kommit på en inflationsbugg.

Bitcoin är psydonymt, inte anonymt. Ju mer du förstör tråden med din FUD, ju mer bevisar du att du inte har någon som helst förståelse i ämnet.

Sen blandar du in helt irrelevanta saker som encrochat och Monero för att trolla tråden ännu mer.

2 gillningar

Förstör tråden?
Någon pratade om dolda överföringar eller så och jag sa att det inte finns några sådana.
Sedan har jag svarat på frågor.

Med tankar om att bli rik tillsammans ska man nog vara lite försiktig om man inte vet vad man gör. En snubbe som inte tänkte på skattmasen som ( sniffat på honom ).
( Tvingades sälja bilen och huset ). Han hade sålt alla sina krypto slantar som han kört in med robot. Kör lugnt och se upp för man kommer inte undan med mygel.