![]()
Menade du sälj-grej-med-tjej?
Exakt detta jag tänkte på - du lyckades till och med hitta en av de värsta exemplen @Esko. ![]()
Ojojoj. Det finns så mycket från 70-80-talen t.ex. inom motorsport.
Helt obegripligt om man ser på det med moderna ögon.
Det kliar i fingrarna att leta efter exempel men det tillför nog inget för tråden ![]()
För min del är det inte investeringsstrategin som är unik/intressant, utan det är framför allt hur hon pratar om pengar. Jag upplever att det är få “riktiga kändisar” som både är öppna med sin goda ekonomi och samtidigt är jordnära och avdramatiserande. Hon passar ofta på att rekommendera andra att sätta av pengar till sparande och jag får intrycket av en trygg storasyster varje gång jag hör henne.
Jag kommer nog faktiskt inte på någon annan att jämföra med (ni får gärna tipsa).
Sedan imponeras jag av hennes förmåga att navigera i en högpresterande värld med en hel del hårda armbågar. Jag föreställer mig att det krävs en hel del klokhet och känslomässig mognad för att fortfarande “ha kvar sig själv” när man är mitt i den typen av karriär och omgivning.
Musiktekniktidningar från 90-talet var väl inte riktigt så patetiska, men Future Music hade en del tämligen sunkiga omslag för sisådär 30 år sedan:
Ja, även synten är tämligen sunkig. Det enda roliga var väl märket på den.
Jo det stämmer.
Småspararpodden tog upp detta också.
De var väl inte helt imponerade om man säger så. ![]()