Okej, Bianca it is… 90-talister är jag inte rädd för. ![]()
Erik Thedéen. Sooo hot.
(Ber om ursäkt för den låga nivån i detta inlägg)
En dejt med Knugen, på veritaserum, vore ändå lite intressant.
Axel Oxenstierna
Tidsmaskin: Emanuel Swedenborg. Den skönaste snubben någonsin i Sverige.
Ivar Kreuger precis före den stora depressionen. Jag skulle berättar för honom om detta med indexfonder och fondrobotar, så kunde han avsatt några sekiner och säkrat sin framtid före hans företag brann upp. Inte alla ägg i samma korg osv. Och tipsa om att undvika detta med belåning, det kan sluta illa.
Två röster på Torsten hittills! Han har ju varit med i några poddar i år för den som vill höra lite på honom. För övrigt är han väl en av få i hittills nämnda som har privatchaufför. Kungen förstås.
Elon Musk enbart för att slå honom på käften. Och sedan be honom hålla sig till rymdskepp och lämna bilarna åt proffs.
Självgoda och skrytsamma personer är mina erfarenheter av att träffat några hyfsat framgångsrika personer. Satt tex bredvid en legendarisk SAS VD på ett flyg till London för många år sen, inte alls så karismatisk som i media, tvärt om. En rätt känd stenrik fondförvaltare jag pratat med var mest intresserad av att berätta om allt fantastiskt han gjort. Det var som att han behövde toppa allt jag sa hela tiden.
Men jag kanske har haft otur med de få jag träffat, en kollega har träffat Jacob W och pratat med honom en kvart, han var enligt uppgift väldigt trevlig och intresserad av annat än att prata om sig själv.